2013. január 14., hétfő

2. Fejezet - Váratlan fordulat..

 Nagyon jól aludtam ma. Nem is tudom hogy mikor tudtam ilyen kényelmesen feküdni.. Mikor még csukva volt a szemem, ereztem hogy valaki közel hajol az arcomhoz és ad a homlokomra egy puszit. Erre persze már egy nagy levegő után, kinyitottam a szememet.
- Joreggelt. - köszöntött kedvesen Niall. Tudta hogy ilyenkor én még nem vagyok használható állapotban, ezert nem is várt választ és rögtön folytatta:
- 7:00 van. El fogsz késni a suliból! - mondta úgy, ahogy apa szokta reggel.

Gyorsan kimásztam az ágyból és úgy mint egy zombi, bementem a fürdőbe. 20 perc múlva fel voltam öltözve, megmostam a fogam és fésülködtem.
Minden ugyan ott volt mint régen. A fogkefém Niall-é mellett, a kicsi tusfürdőim is a polcon voltak. Niall nem dobott ki semmit sem. Hiába teltek el évek..
Pólónak azt vettem fel, amit Niall kikészített nekem. Igaz hogy picit nagy volt rám, de az illata.. Meghtam tőle. Soha többé nem akartam levenni..

Elkezdtem elgondolkodni, hogy vajon mi lenne ha együtt lennénk.. De Niall bekopogott a fürdönek az ajtaján, hogy késésben vagyok.. Kimentem Niallhoz.
- Készen vagyok - jelentettem ki.
- Remek. Akkor megetünk?? - kérdezte Niall.
- Neked nincs ma sulid??
- Nem! Ma a tanároknak tartanak megbeszéléseket. Egész nap. Úgyhogy itthon leszek.
- Mázlista!! - mondtam szomorúan, mert Niallal akartam lenni egész nap.
Ő ilyenkor nagy kerek szemekkel nézett rám és oda jött megölelni. Ekkor persze már jobb lett a kedvem és a fejem is tűzpiros volt..

Niallal egész úton kézen fogva jöttünk.
-Tudtad hogy néha.. A jókedvért nem mondok igazat?? - tette fel Niall ezt a számomra érthetetlen kérdést.
- Mi? - értetlenkedtem.
- Nekem is van ma sulim.. A tanárok nem mennek el sehova. Inkább én jővök.. - mondta Niall a még mindig furcsa dolgot, miközben Odalépett az információs pulthoz.
- Jónapot. A szüleim tegnap este irattak át ebbe s suliba.. - mondta Niall, ami engem teljesen váratlanul ért.
- Jónapot. Mi is a neve?? - kérdezte kedvesen az idős nő.
- Niall Horan.
- Meg is van! Itt van az órarended. - majd átadott egy papírt Niallnak.
- Köszönöm.
- Gondolom a barátnőd majd körbevezet téged az èpületben?!! - mondta rám nézve. Nem tudom hogy hogy érthette hogy BARÁTNŐ, de jelenleg még mindig sokkos állapotban voltam, hogy Niall átiratkozott miattam.
Nem tudtam hogy mit csináljak, de annyira boldog voltam akkor, hogy azonnal Niall nyakába ugrottam.

Nagyon jó hogy Niallal megint beszélek és.. Egyre jobban kezdem "úgy is megszeretni"..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése