2013. január 31., csütörtök

5. fejezet - Átlagos nap

 Mikor felkeltünk, Dóri ült az ágy szélén..
-Dori! - mondtam megnyugodva, hogy semmi baja.
- Bocsi hogy itt hagytalak titeket, csak anya hívott reggel, hogy menjek haza összepakolni a cuccaim.. - válaszolta.
- Mikor utazol? - kérdezte Niall mély hangon, a szemét dörzsölve.
- Hétfőn.. - válaszolt Dóri a kezét nézve.
- Ma szombat van.. akkor még van egy csodás hétvégénk együtt. - gondolkozott el Niall.
- Mire gondolsz? - érdeklődtem, hogy mit tervez.
-Titok.. - mosolyodott el és nyomott egy puszit a homlokomra - kapjátok össze magatokat - jenlentette ki a végén és kilétsált a szobából.
Dóri ilyenkor már mosolygott. Lerángatta a takarót rólam és a kezemnél fogva behúzott ki a puha ágyból.
- Gyere már! Fel kell öltöznöd! - mondta Dóri, miközben a fürdő ajtót nyitotta előttem. Dóri leültetett a kád szélére és hideg vízzel lelocsolta az arcom. Ilyenkor már persze teljesen magamnál voltam. Megfésülködtem, fogat mostam, majd mikor vissza mentem a hálóba, benéztem Niall szekrényébe. Kiválasztottam egy pólót és felvettem. Persze mindegyik nagy volt rám, de az illatuk akkor is csodás. A széken láttam Niall egyik pulcsiját is, amit még magamra vettem mert kint hűvös volt..
- Hmm.. Jól áll neked - lépett be Niall mosolyogva a szobába, a rajtam lévő cuccait nézve. 
- Most már megtudhatjuk, hogy hova is megyünk? - érdeklődött Dóri. Niall elgondolkozott - Arra gondoltam hogy elsőnek elmegyünk enni - mosolygott el - aztán ami jön.. - tette hozzá, majd kacsintott.

Elindultunk egy közeli palacsintázó felé.. régebben minden reggel ott ettem Niallal mikor nála aludtam. Sok vicces elmék főz ahhoz a helyhez.

Mikor megérkeztünk, leültünk egy üres asztalhoz és rendeltünk. Niall kikért vagy 10 palit magának.. Én örülök ha 2-3-at meg bírok enni..
Nagyon jól elvoltunk, végre láttam, hogy Dóri is boldog. Talán nem is gondol már az elköltözésre..
Mikor észrevettem hogy Niall hosszan engem néz mosolyogva, eszembe jutott hogy miket mondott nekem nemrég.. hogy SZERET..
Megint magamba fordultam.. Kizártam a világot és elgondolkoztam.. Ha Niall tényleg kedvel.. és ha együtt lennénk.. akkor elrontanék egy nagyon jó barátságot.. amit nem akarok!

Mikor újból magamhoz tértem, Niall előtt álltam és a nevemet ismételgette..
- Amy.. Amy.. Jól vagy? - kérdezte kétségbeesett arccal.
Ilyenkor persze már magamnál voltam.
- Igen! Persze. Jól vagyok. - ráztam meg a fejem. Niall megkönnyebbül és megölelt.
- Hol van Dóri? - kérdeztem.
- Mindjárt jön csak kiment a mosdóba - válaszolta.

Pár perc múlva Dóri szomorúan jön felénk..
- Any hívott hogy haza kell mennem, mert el kell intéznünk pár dolgot.. - mondta.
- Máris mész? - kérdeztem Niallal együtt.
- Igen.. De nagyon jól éreztem magam - mosolyodott el Dóri.
Miután Dóri elment, összekaptam magam és pár nap után, ismét haza mentem. Niallt ott kellett hagynom és már az úton is nagyon hiányzott. Mikor hazaértem, anya a konyhában volt.
- Szia kicsim. - köszönt anya és megölelt.
- Szia anya.
- Milyen volt Niallal? - érdeklődött nagy mosollyal az arcán.
- Nagyon jó! Nem tudom, hogy miért távolodtunk el pár éve egymástól.. 
- Az a lényeg hogy most megint egymásra találtatok és remélem sokáig együtt lesztek, mert nagyon fel vagy dobva - mondta anya bolgodan.
Ittam egy pohár almalevet és felmentem a szobámba. Olyan üresnek éreztem.. hogy nincs ott senki.. se Niall se Dóri..
Felhívtam telón Dórit, de nem vette fel.. gondolom pakolt.. Akkor jutott eszembe, hogy nincs meg Niall száma.. Megnéztem a régi telóimba, de nem volt egyikbe se

Délután, filmnézés közbe elaludtam.. 7kor keltem.. mindent elfelejtettem. Nem jutott eszembe se Niall se az, hogy Dóri elköltözik..
Minden visszaállt, ahogy volt régen.. Vacsoráztam, megnéztem este egy filmet és elaludtam.



5 megjegyzés: